Вивчення німецької мови в часи потенційних громадянських заворушень

Відколи я почав викладати німецьку мову за кордоном, я поводився не так, як багато вчителів німецької мови. За моїми спостереженнями, багато хто з них вважає, що їхня робота — розповідати студентам, наскільки велика Німеччина. Звісно, ​​оскільки німецький уряд прямо чи опосередковано фінансує багатьох із них, то це їх посадова інструкція.

Я завжди вважав себе більш відповідальним туристичним агентом. Якщо ви відправляєте мандрівників у нову країну, їх теж потрібно попередити: про небезпечні зони, якість питної води, про місцеві звичаї та про типові шахрайства.

Коли я йшов до школи, у нас на стіні класної кімнати висіла знаменита картина трьох мавп, які закривають вуха, носи й очі. Багато з нас вважають, що це цінний варіант для життя, загалом. Тому, певно, хтось із вас засмутиться на мене; вони розсердуться на мене за напад на їхній світ фантазій про те, якою має бути Німеччина.

Моя позиція така. Якщо деякі метеорологи оголошують про цунамі, це не означає, що потрібно «вірити» в нього і панікувати. Ви можете залишатися скептичними, скільки хочете. Однак мудреці вживають запобіжних заходів для різних можливих сценаріїв.

Ви знаєте достатньо інформації про реакцію Німеччини, Австрії та Швейцарії на пандемію. Ви можете бути за або проти вакцин, або байдуже. Фактом є те, що повторні локдауни матимуть економічні наслідки. Регулярне порушення економічних процесів вплине на фінансову стабільність мігрантів, особливо тих, хто працює на нелегальній або напівлегальній роботі. Це разом із нещодавно оголошеними планами примусової вакцинації підвищить ризик соціальних заворушень. Навіть якщо наразі переважна більшість німців, мабуть, дотримуються вимог.

Відповідне питання полягає в наступному: якими практичними навичками та вміннями мені потрібно володіти, якщо моя поточна стабільність порушена? Яка соціальна мережа мені потрібна на випадок навіть тимчасового колапсу нашого нормального світу?

І це час вийти із зони комфорту та потренуватися у спілкуванні німецькою. Для цього не потрібно проходити курси.

Хочете отримати безкоштовне членство в моїй групі на Facebook для вивчення німецької мови? Там ви будете отримувати оновлення про мої статті. І ви можете запитати мене про все, що стосується вивчення німецької мови. https://www.facebook.com/groups/1096640910859372

Просто подумайте про це:

Що б ви почували, якби жили в Японії, чи в Нігерії, чи в Індії. Спалахують громадянські заворушення між різними соціальними та етнічними групами, і ви майже не володієте навичками спілкування місцевою мовою. Не найкращий сценарій.

Зараз не час турбуватися про свій акцент, про помилки.

Якщо ви думаєте, що це перебільшено: все, що відбувається зараз, було неможливо уявити два роки тому (або це можна було собі уявити лише для читачів Олдоса Хакслі та Джорджа Орвелла).

Бережіть себе та свою родину!

(Якщо ви скасовуєте підписку, тому що це вас образило: мені шкода за вас. Я щиро сподіваюся, що ви маєте рацію, а я помиляюся.)

---

Якщо ви хочете почути, як я розмовляю українською з німецьким акцентом, будь ласка, прослухайте мій щотижневий підкаст з психології: https://anchor.fm/ukrainianwop

Я психолог (магістр з Гамбургського університету) та викладач мови з Гамбурга / Німеччина. На даний момент я проживаю в Республіці Молдова.

Хочете покращити свою німецьку мову разом зі мною? На жаль, протягом наступних тижнів я не маю можливості прийняти нових учасників курсу. Якщо ви хочете бути в моєму списку очікування, надішліть мені електронний лист на адресу: gerhard.j.ohrband@gmail.com  . Будь ласка, надайте мені інформацію про ваш рівень володіння німецькою мовою, а також про мотивацію вивчення німецької мови. Я надішлю вам пропозицію, як тільки буде можливість.

Comments

Popular posts from this blog

Чи можете ви вгадати рід запозичених слів німецькою мовою?

Небезпека спрощених курсів німецької мови

Міф. Щоб добре говорити німецькою, достатньо багато практики