Вивчення німецької мови методом засвоєння

Ви це спостерігали? Багато людей говорять, як їхні батьки. Такі ж вирази, манери і, на жаль, негативні коментарі теж. 

Діти свідомо не наслідують всім цим аспектам. Вони їх просто поглинули.

Однак, оскільки ми можемо поглинати негативні звички, ми також можемо поглинати позитивні звички розмови.

Ключом для поглинання є багаторазовий вплив обмеженої кількості матеріалу. Постарайтеся згадати, як батьки розмовляли з вами, коли ви щось зламали, або коли вони вас хвалили. Швидше за все, вони повторювали одні й ті самі повідомлення протягом багатьох років.

Які практичні наслідки?

Ось чим я займаюся, що дуже особисто відповідає моїм інтересам і потребам.

У мене є кілька циклів книг, які я читаю і слухаю неодноразово. Коли закінчується один цикл, я починаю його знову. Серед інших моїх циклів є всі 38 п’єс Шекспіра (одна п’єса на тиждень, і, так, ведуться дебати про те, скільки п’єс він насправді написав), романи Теодора Фонтане та театральні п’єси іспанською мовою Кальдерона де ла Барки, Руїс де Аларкон і Лопе де Вега.

З часом я починаю автоматично запам’ятовувати вирази та стилістичні нюанси, які хочу наслідувати.

Хочете отримати безкоштовне членство в моїй групі на Facebook для вивчення німецької мови? Там ви будете отримувати оновлення про мої статті. І ви можете запитати мене про все, що стосується вивчення німецької мови. https://www.facebook.com/groups/1096640910859372

Як це може виглядати для вас?

• Читайте та слухайте обмежену кількість текстів кілька разів, циклами.

• Виберіть для себе найбільш актуальні та привабливі матеріали. Це можуть бути романи, вірші, театральні п’єси, а також університетські підручники, технічні посібники, інструкції, релігійні тексти, книги самодопомоги тощо. Подумайте про це так: які основні тексти в моїй професії та для мого особистого життя є такими? справила б на мене найбільший вплив?

• Не намагайтеся докладати занадто багато зусиль, намагаючись наслідувати стиль. Довіртеся процесу: після 3-го читання ви автоматично запам’ятовуватимете все більше корисних фраз.

---

Якщо ви хочете почути, як я розмовляю українською з німецьким акцентом, будь ласка, прослухайте мій щотижневий підкаст з психології: https://anchor.fm/ukrainianwop

Я психолог (магістр з Гамбургського університету) та викладач мови з Гамбурга / Німеччина. На даний момент я проживаю в Республіці Молдова.

Хочете покращити свою німецьку мову разом зі мною? На жаль, протягом наступних тижнів я не маю можливості прийняти нових учасників курсу. Якщо ви хочете бути в моєму списку очікування, надішліть мені електронний лист на адресу: gerhard.j.ohrband@gmail.com  . Будь ласка, надайте мені інформацію про ваш рівень володіння німецькою мовою, а також про мотивацію вивчення німецької мови. Я надішлю вам пропозицію, як тільки буде можливість.

Comments

Popular posts from this blog

Чи можете ви вгадати рід запозичених слів німецькою мовою?

Небезпека спрощених курсів німецької мови

Міф. Щоб добре говорити німецькою, достатньо багато практики