Міф. Щоб добре говорити німецькою, достатньо багато практики

Спробуйте провести деяке дослідження: скільки професійних футболістів (або баскетбольних, хокейних, тенісних тощо) просто грають у матчі і ніколи не відвідують жодного тренування? Скільки професійних музикантів чи акторів роблять лише живі виступи і ніколи не відвідують жодної репетиції? 

Відповідь: Ви не знайдете жодного професіонала, який би цим займався. Але ви побачите, що це роблять деякі гравці-аматори та музиканти.

Яке це має відношення до вивчення німецької мови?

Багато! Тому що багато тих, хто вивчає мову, отримують точно таку саму пораду. «Досить просто потренуватися в реальних ситуаціях. Вам не потрібно тренуватися».

Чому це має працювати з вивченням іноземних мов, якщо це вкрай погана порада для будь-якого іншого виду виступу?

У мене є остаточний доказ того, що це не працює. Виходить так.

Чи знаєте ви людей зі своєї країни походження, які погано говорять вашою рідною мовою? Або: Люди, які були б збентежені на національному радіо чи телебаченні через їхню погану граматику?

Ви напевно знаєте хоча б одну людину. Навіть якщо це хтось, зустрічаєшся в автобусі чи на ринку. Або ви бачили їх у реаліті-шоу.

Тепер, як живуть ці люди? Вони живуть у монастирях, з обітницею мовчання? Швидше за все, ні. Швидше за все, вони можуть говорити навіть набагато більше, ніж ви. Вони щодня розмовляють. Рік у рік. Чи покращилися їхні мовні здібності завдяки цій «практикі»? Це залишається дискусійним.

Хочете отримати безкоштовне членство в моїй групі на Facebook для вивчення німецької мови? Там ви будете отримувати оновлення про мої статті. І ви можете запитати мене про все, що стосується вивчення німецької мови. https://www.facebook.com/groups/1096640910859372

Отже, звідки походить ця погана порада?

1. Від людей, які розчаровані звичайними мовними курсами.

2. Від людей, які знають лише два способи вивчення мови: або реальні практики, або нудні граматичні вправи на папері (або в додатку).

3. Від людей, часто у вашій великій родині, які думають, що така порада робить їх розумними. «Мені не потрібно ніякого навчання. Я настільки талановитий, що вивчив німецьку, просто спілкуючись з іншими людьми».

Подумайте про це: якщо навіть найталановитіший, добре оплачуваний і відомий футболіст світу навіть не думав би ніколи не тренуватися перед матчем, навіщо вам ризикувати?

---

Якщо ви хочете почути, як я розмовляю українською з німецьким акцентом, будь ласка, прослухайте мій щотижневий підкаст з психології: https://anchor.fm/ukrainianwop

Я психолог (магістр з Гамбургського університету) та викладач мови з Гамбурга / Німеччина. На даний момент я проживаю в Республіці Молдова.

Хочете покращити свою німецьку мову разом зі мною? На жаль, протягом наступних тижнів я не маю можливості прийняти нових учасників курсу. Якщо ви хочете бути в моєму списку очікування, надішліть мені електронний лист на адресу: gerhard.j.ohrband@gmail.com  . Будь ласка, надайте мені інформацію про ваш рівень володіння німецькою мовою, а також про мотивацію вивчення німецької мови. Я надішлю вам пропозицію, як тільки буде можливість.

 

Comments

Popular posts from this blog

Небезпека спрощених курсів німецької мови

Що є правильним: "der Bonbon" або "das Bonbon"?

Допоможіть! У мене є два-три дієслова в одному речен