Теорія відносності вивчення німецької мови

У школі я дуже погано знав фізику. я все ще є. Але я знаю наступне. Час не дорівнює часу. Принаймні, коли ми говоримо про час для вивчення німецької мови. 

Особливо в країнах Східної Азії багато батьків вважають, що чим довше діти ходять до школи, тим розумнішими вони стануть. Скоріше норма, ніж виняток, що дитина має вчитися 14 годин на добу (у тому числі робити домашнє завдання). У мене було багато онлайн-студентів із країн з такою «етикою навчання», і я можу стверджувати, що більшість із них дуже виснажені розумової енергії. У них часто виникають проблеми з розумінням навіть найпростіших понять німецької граматики.

Оскільки кожен день має 24 години, ми повинні бути більш стратегічними щодо наших уроків німецької мови. Правило 80/20 говорить, що 20% діяльності принесуть 80% результату. І навпаки: 80% діяльності дають лише 20% результату.

Як ти гадаєш?

У наведених нижче сценаріях студент може вибрати один із трьох варіантів. Загальний час, який він витрачає на навчання, буде однаковим для всіх варіантів. Чи будуть результати однакові у всіх випадках?

1. Через місяць у Марії будуть співбесіди у Швейцарії медсестрою. В якості підготовки вона дивиться телевізор 2 години на день.

А) Новини на німецьких телеканалах (DW, ZDF тощо)

Б) Тільки швейцарське телебачення

В) Тільки швейцарське телебачення, але особливо серіали про лікарні та ток-шоу на медичні теми.

2. Віктор хоче підготуватися до офіційного тесту з німецької мови (Goethe B2, або Test DaF).

А) Він читає німецьку класичну літературу.

Б) Він читає газети та журнали.

В) Він читає казки

3. Аліна хоче працювати координатором проекту, де їй доведеться телефонувати іншим людям протягом усього дня. Більшість часу, 

А) Вона виконує вправи зі свого підручника.

Б) Вона використовує програму для вивчення нових слів.

В) Вона вправляється вільно говорити, записуючи себе на мобільний телефон і слухаючи себе.

Хочете отримати безкоштовне членство в моїй групі на Facebook для вивчення німецької мови? Там ви будете отримувати оновлення про мої статті. І ви можете запитати мене про все, що стосується вивчення німецької мови. https://www.facebook.com/groups/1096640910859372

4. Ігор хоче покращити граматику.

А) Він починає повторювати все, що є в підручниках від А 1.1 до С 2.2, крок за кроком.

Б) Він розмовляє з носіями німецької мови.

В) Він складає список своїх типових помилок і робить вправи, зосереджені виключно на них.

---

Якщо ви хочете почути, як я розмовляю українською з німецьким акцентом, будь ласка, прослухайте мій щотижневий підкаст з психології: https://anchor.fm/ukrainianwop

Я психолог (магістр з Гамбургського університету) та викладач мови з Гамбурга / Німеччина. На даний момент я проживаю в Республіці Молдова.

Хочете покращити свою німецьку мову разом зі мною? На жаль, протягом наступних тижнів я не маю можливості прийняти нових учасників курсу. Якщо ви хочете бути в моєму списку очікування, надішліть мені електронний лист на адресу: gerhard.j.ohrband@gmail.com  . Будь ласка, надайте мені інформацію про ваш рівень володіння німецькою мовою, а також про мотивацію вивчення німецької мови. Я надішлю вам пропозицію, як тільки буде можливість.

 

Comments

Popular posts from this blog

Небезпека спрощених курсів німецької мови

Що є правильним: "der Bonbon" або "das Bonbon"?

Допоможіть! У мене є два-три дієслова в одному речен