Як ви повинні реагувати, якщо хтось сміється з того, як ви говорите німецькою

 Ось кілька кроків, які я настійно рекомендую вам виконати.

• Ви кажете "Дякую!"

• Ви кажете: “Чи можете ви бути дещо точнішими? Що саме змусило вас думати, що я так погано розмовляю німецькою? "

• Ви записуєте відповідь.

• Ви запитаєте: "Чи можете ви ще щось запропонувати, щоб покращити мою мову?"

• Ви записуєте відповідь.

Вдома ви ретельно аналізуєте подію. Якщо людина не мала добрих намірів, вона, можливо, не відповіла на ваші уточнюючі запитання.

Тепер ви задаєте собі такі запитання:

• Якими були наміри людини?

• Чи компетентна ця особа судити про те, що є правильним і неправильним?

Звичайно, я знаю, що конструктивний зворотний зв’язок - це ключовий елемент успіху! Важливе слово: «конструктивний».

Подумайте про наступне:

• Багато німців ніколи не читали книги після закінчення школи.

• Було проведено кілька реформ правопису (1944, 1996 (із змінами в 2004, 2006, 2011, 2017, 2018)). Більшість німців не вивчали детально наслідки цих реформ.

• Багато німців дотримуються деяких правил, які пам’ятають зі школи. Іноді пам’ять у них дефектна; іноді правила вже не діють.

• Багато німців говорять на регіональному діалекті або говорять на німецькій мові, на яку впливає їхній регіон, їхнє сімейне походження або соціальна група.

• Якщо речення правильне, це залежить не тільки від граматики. Це залежить від того, що ви мали намір сказати. Ніхто не може прочитати ваші думки.

• Дуже часто люди використовують вашу мову як стратегію приниження вас.

---

Хочете отримати безкоштовне членство в моїй групі на Facebook для вивчення німецької мови? Там ви будете отримувати оновлення про мої статті. І ви можете запитати мене про все, що стосується вивчення німецької мови.

https://www.facebook.com/groups/1096640910859372

Якщо ви хочете почути, як я розмовляю українською з німецьким акцентом, будь ласка, прослухайте мій щотижневий підкаст з психології: https://anchor.fm/ukrainianwop

Герхард Орбанд - викладач психології праці та організаційної психології, викладач німецької мови та автор книг з Гамбурга / Німеччина, який в даний час знаходиться в Молдові / Південно-Східній Європі.

 

 

 

Comments

Popular posts from this blog

Небезпека спрощених курсів німецької мови

Яка різниця між "erhalten", "bekommen" та "kriegen"?

Допоможіть! У мене є два-три дієслова в одному речен