З ким слід порівнювати себе, щоб я міг знати, як я розмовляю німецькою мовою

 Багато з нас почуваються некомпетентними, коли говорять по-німецьки. У нас є голос, який говорить нам про те, що ми ніколи не є достатньо компетентними. “У мене жахливий акцент. Я роблю стільки помилок. Люди не можуть зрозуміти, що я кажу ”.

Більша частина нашого розчарування виникає, коли ми порівнюємо себе з іншими. Важливе питання: з ким ми порівнюємось?

Деякі люди кажуть, що не слід взагалі порівнювати себе. Як психолог, я вважаю, що це практично неможливо. Ми генетично запрограмовані на порівняння. Замість того щоб стати лицеміром, набагато краще спробувати свідомо керувати процесом порівняння.

Ось мої рекомендації:

Не порівнюйте себе з подібними до вас людьми: з друзями з вашої країни або з іншими учасниками мовних курсів.

Порівняйте себе лише з двома особами.

(З вересня / жовтня у мене буде одна онлайн-група з вивчення німецької мови, рівно на вісім учасників, і я даватиму пояснення українською. Якщо ви хочете отримати інформацію, як тільки курс відкритий для реєстрації, натисніть тут. Ми не будемо працювати з підручником, як у школі. Ми зосередимось виключно на усуненні ваших помилок і на професійному вираженні.)

• Виберіть людину як зразок для наслідування, яка розмовляє німецькою мовою як рідну мову.

• Порівняй себе з тим, як ти говорив учора. Якщо ви спостерігаєте якесь покращення, все рухається в правильному напрямку.

Якщо ви будете слідувати моїм порадам, ви ніколи не відчуєте заздрості. Чому я повинен заздрити американцю за його англійську? Я не народився в США. З іншого боку, ми відчуваємо заздрість, коли порівнюємо себе з подібними до нас людьми. Однак боляче, якщо колишній однокласник має кращий акцент, ніж я.

Наявність лише одного носія мови як зразка для наслідування допомагає нам завжди мати найвищий рівень для себе. Це також дає нам ясність, у якому напрямку нам слід рухатися. Чим більше у мене прикладів для наслідування, тим більше розгублений мій мозок.

Звичайно, ви повинні бути стратегічним у виборі свого зразка для наслідування. Ми обговоримо це питання в іншій статті.

---

Хочете отримати безкоштовне членство в моїй групі на Facebook для вивчення німецької мови? Там ви будете отримувати оновлення про мої статті. І ви можете запитати мене про все, що стосується вивчення німецької мови.

https://www.facebook.com/groups/1096640910859372

Якщо ви хочете почути, як я розмовляю українською з німецьким акцентом, будь ласка, прослухайте мій щотижневий підкаст з психології: https://anchor.fm/ukrainianwop

Я психолог (магістр з Гамбургського університету) та викладач мови з Гамбурга / Німеччина. На даний момент я проживаю в Республіці Молдова.


 

Comments

Popular posts from this blog

Небезпека спрощених курсів німецької мови

Що є правильним: "der Bonbon" або "das Bonbon"?

Допоможіть! У мене є два-три дієслова в одному речен