Приховані психологічні мотиви, чому ми не досягаємо прогресу у вивченні німецької мови

 Як багато з вас може знати, я також психолог. Психологія має великий вплив на наш успіх у вивченні німецької мови. Навіть маючи найкращого вчителя, найкращі книги та найкращі методики, багато з нас дійсно займаються саботажем власного успіху.

Ось короткий перелік психологічних мотивів, які я спостерігав у собі та в інших. Звичайно, багато з цих мотивів можуть звучати дуже спекулятивно або надумано. Будь ласка, надішліть мені повідомлення зі своїми спостереженнями.

• Відчуваємо, що не маємо необхідного таланту для вивчення іноземної мови. Це може бути викликано зневажливими коментарями в школі або нашими батьками - часто багато років тому. Іноді одного лише такого коментаря достатньо, щоб зупинити дитину на все її життя у виконанні певної діяльності («Ти виглядаєш так дивно, коли танцюєш», «У тебе такий непривабливий голос»).

• Боїмося, що інші принизять нас, якщо ми станемо занадто успішними у спілкуванні німецькою мовою. Інші можуть нам заздрити.

• Створюємо нереальні очікування, що в свою чергу призводить до розчарування. “Говоріть ідеально німецькою лише за вісім тижнів!”

• Не розуміємо, що у нашій діяльності та в навчальному процесі є коливання (як у будь -якому виді спорту). Природно, що в певні дні у нас буде більше труднощів із самовираженням, ніж в інші дні.

• Перфекціонізм, дуже часто в поєднанні з повною відсутністю ясності. Майже всі учасники моїх курсів хочуть мати «ідеальний» акцент. Однак дуже мало людей мають відповідь на наступні питання: «Який акцент ви хочете мати? З якого міста, з якого регіону? Скажіть мені комусь, хто має наголос, якому ви хотіли б наслідувати ».

Хочете отримати безкоштовне членство в моїй групі на Facebook для вивчення німецької мови? Там ви будете отримувати оновлення про мої статті. І ви можете запитати мене про все, що стосується вивчення німецької мови. https://www.facebook.com/groups/1096640910859372

• Брак інтелектуальної енергії через перевантаження інформацією та через обмеженість когнітивних ресурсів. Дуже мало з нас мають "дієту для своєї уваги", тобто ми не обмежуємо інформацію, яку споживаємо. Наш мозок протягом дня обробляє всю цю інформацію, що, в свою чергу, залишить нас розумово виснаженими.

Дієта для нашої уваги

Ось приклад моєї нинішньої дієти (натхненна книгою Джеймса Алтючера «Skip the line” (Пропустіть рядок)»).

• Не читаю газет та новинних сайтів.

• Не перевіряю новини у своїх облікових записах Facebook та Linkedin.

• Якщо я хочу дізнатися більше про новини, прочитаю книгу на цю тему.

• Намагаюся (не завжди успішно) не брати участі в дискусіях про те, що говорять або роблять інші люди (плітки).

Сподіваюся, це буде корисним. З нетерпінням чекаю ваших коментарів.

---

Якщо ви хочете почути, як я розмовляю українською з німецьким акцентом, будь ласка, прослухайте мій щотижневий підкаст з психології: https://anchor.fm/ukrainianwop

Я психолог (магістр з Гамбургського університету) та викладач мови з Гамбурга / Німеччина. На даний момент я проживаю в Республіці Молдова.

З вересня / жовтня у мене буде одна онлайн-група з вивчення німецької мови, рівно на вісім учасників, і я даватиму пояснення українською. Якщо ви хочете отримати інформацію, як тільки курс відкритий для реєстрації, натисніть тут. Ми не будемо працювати з підручником, як у школі. Ми зосередимось виключно на усуненні ваших помилок і на професійному вираженні.

 

Comments

Popular posts from this blog

Небезпека спрощених курсів німецької мови

Що є правильним: "der Bonbon" або "das Bonbon"?

Допоможіть! У мене є два-три дієслова в одному речен