Приховані психологічні мотиви, чому ми не досягаємо прогресу у вивченні німецької мови
Як багато з вас може знати, я також психолог. Психологія має великий вплив на наш успіх у вивченні німецької мови. Навіть маючи найкращого вчителя, найкращі книги та найкращі методики, багато з нас дійсно займаються саботажем власного успіху.
Ось короткий перелік психологічних мотивів, які я спостерігав у собі та в інших. Звичайно, багато з цих мотивів можуть звучати дуже спекулятивно або надумано. Будь ласка, надішліть мені повідомлення зі своїми спостереженнями.
• Відчуваємо, що не маємо необхідного таланту для
вивчення іноземної мови. Це може бути викликано зневажливими коментарями в
школі або нашими батьками - часто багато років тому. Іноді одного лише такого
коментаря достатньо, щоб зупинити дитину на все її життя у виконанні певної
діяльності («Ти виглядаєш так дивно, коли танцюєш», «У тебе такий непривабливий
голос»).
• Боїмося, що інші принизять нас, якщо ми станемо
занадто успішними у спілкуванні німецькою мовою. Інші можуть нам заздрити.
• Створюємо нереальні очікування, що в свою чергу
призводить до розчарування. “Говоріть ідеально німецькою лише за вісім тижнів!”
• Не розуміємо, що у нашій діяльності та в
навчальному процесі є коливання (як у будь -якому виді спорту). Природно, що в
певні дні у нас буде більше труднощів із самовираженням, ніж в інші дні.
• Перфекціонізм, дуже часто в поєднанні з повною
відсутністю ясності. Майже всі учасники моїх курсів хочуть мати «ідеальний»
акцент. Однак дуже мало людей мають відповідь на наступні питання: «Який акцент
ви хочете мати? З якого міста, з якого регіону? Скажіть мені комусь, хто має
наголос, якому ви хотіли б наслідувати ».
Хочете отримати безкоштовне членство в моїй групі на Facebook для вивчення німецької мови? Там ви будете отримувати оновлення про мої статті. І ви можете запитати мене про все, що стосується вивчення німецької мови. https://www.facebook.com/groups/1096640910859372
• Брак інтелектуальної енергії через перевантаження інформацією та через обмеженість когнітивних ресурсів. Дуже мало з нас мають "дієту для своєї уваги", тобто ми не обмежуємо інформацію, яку споживаємо. Наш мозок протягом дня обробляє всю цю інформацію, що, в свою чергу, залишить нас розумово виснаженими.
Дієта для нашої уваги
Ось приклад моєї нинішньої дієти (натхненна книгою Джеймса Алтючера «Skip the line” (Пропустіть рядок)»).
• Не читаю газет та новинних сайтів.
• Не перевіряю новини у своїх облікових записах
Facebook та Linkedin.
• Якщо я хочу дізнатися більше про новини,
прочитаю книгу на цю тему.
• Намагаюся (не завжди успішно) не брати участі в дискусіях про те, що говорять або роблять інші люди (плітки).
Сподіваюся, це буде корисним. З нетерпінням чекаю
ваших коментарів.
---
Якщо ви хочете почути, як я розмовляю українською з німецьким акцентом, будь ласка, прослухайте мій щотижневий підкаст з психології: https://anchor.fm/ukrainianwop
Я психолог (магістр з Гамбургського університету) та викладач мови з Гамбурга / Німеччина. На даний момент я проживаю в Республіці Молдова.
З вересня / жовтня у мене буде одна онлайн-група з
вивчення німецької мови, рівно на вісім учасників, і я даватиму пояснення
українською. Якщо ви хочете отримати інформацію, як тільки курс відкритий для
реєстрації, натисніть тут. Ми не будемо працювати з підручником, як у
школі. Ми зосередимось виключно на усуненні ваших помилок і на професійному
вираженні.
Comments
Post a Comment