Розчарування нерозумінням аудіоматеріалів німецькою мовою

Кожен вчитель каже вам, що вам потрібно більше слухати аудіоматеріали німецькою мовою. Однак це засмучує більшість із нас.

Особливо, якщо ми хочемо послухати щось цікаве. 

Зрештою, більшість із нас продовжує дивитися відеокліпи для початківців. Часто протягом багатьох років.

Ось кілька практичних порад.

• Подумайте над темою, яка вас найбільше цікавить. Це може бути гра в теніс, приготування страв індійської кухні, ремонт автомобілів або продовження останніх пліток. Виберіть аудіоматеріал (відео чи подкасти) на ці теми.

• Чергуйте складний і легкий матеріал. Сьогодні: легкий матеріал; завтра: важкий матеріал; післязавтра: легкий матеріал; і так далі.

• Слухайте матеріал, де немає фонової музики або фонового шуму.

• Слухайте так само, як слухаєте музику. Спробуйте прийняти розслаблений стан душі. Не напружуйтесь, тому що ви відчайдушно хочете все зрозуміти.

• Слухайте матеріали німецькою мовою, займаючись чимось іншим, наприклад, приготуванням їжі, прибиранням кімнати чи виконанням інших рутинних справ.

Хочете отримати безкоштовне членство в моїй групі на Facebook для вивчення німецької мови? Там ви будете отримувати оновлення про мої статті. І ви можете запитати мене про все, що стосується вивчення німецької мови. https://www.facebook.com/groups/1096640910859372

• Дайте собі дозвіл нічого не розуміти протягом перших трьох місяців.

• Встановіть собі реалістичні цілі: через півроку я хочу зрозуміти 10%; після 9 місяців: 20%тощо.

• Ловіть нові слова: дайте собі завдання виявляти 3-5 нових слів щодня під час прослуховування.

• Щодня слухайте короткі фрагменти (2-5 хвилин), але слухайте один і той же сегмент принаймні три рази.

• Якщо все -таки виникають проблеми, зменшіть швидкість. Ви можете встановити швидкість 50% (або іншу швидкість) для будь -якого відео YouTube.

---

Якщо ви хочете почути, як я розмовляю українською з німецьким акцентом, будь ласка, прослухайте мій щотижневий підкаст з психології: https://anchor.fm/ukrainianwop

Я психолог (магістр з Гамбургського університету) та викладач мови з Гамбурга / Німеччина. На даний момент я проживаю в Республіці Молдова.

З вересня / жовтня у мене буде одна онлайн-група з вивчення німецької мови, рівно на вісім учасників, і я даватиму пояснення українською. Якщо ви хочете отримати інформацію, як тільки курс відкритий для реєстрації, натисніть тут. Ми не будемо працювати з підручником, як у школі. Ми зосередимось виключно на усуненні ваших помилок і на професійному вираженні.

 

Comments

Popular posts from this blog

Небезпека спрощених курсів німецької мови

Яка різниця між "erhalten", "bekommen" та "kriegen"?

Допоможіть! У мене є два-три дієслова в одному речен