Як ми можемо дізнатися, які важливі німецькі слова ми не знаємо?

Напевно, ви знаєте це прозріння: ми не знаємо того, чого не знаємо.

Це особливо вірно, коли ми вивчаємо іноземну мову. Завжди будуть сотні тисяч слів, яких ми ніколи не вивчимо у своєму житті. Тому важливо бути дуже зосередженим у виборі слів, які ми хочемо запам’ятати.

Ось деякі стратегії:

- Протягом дня запишіть п’ять слів рідною мовою, яких ви не знаєте німецькою. Це дає вам гарантію вивчення відповідних слів.

- Візьміть відповідний для вас текст і підкресліть п’ять невідомих слів. Які тексти можна використати?

Хочете отримати безкоштовне членство в моїй групі на Facebook для вивчення німецької мови? Там ви будете отримувати оновлення про мої статті. І ви можете запитати мене про все, що стосується вивчення німецької мови. https://www.facebook.com/groups/1096640910859372

Описи продуктів на Amazon.de, газетні статті, рахунки -фактури, реклама, вірші, кулінарні книги тощо.

- Подумайте над актуальною для вас темою. Наприклад, співбесіду при прийомі на роботу. Складіть список - вашою рідною мовою - усіх слів, які ви, ймовірно, використали б.

І з наступного тижня я буду публікувати списки слів у своїй групі у Facebook. Я буду давати вам 15-20 слів на тиждень, які багато хто вивчає німецьку мову не знає. Оскільки кожне слово має багато значень, я рекомендую шукати кожне слово, якого ви не знаєте, у Дудені (www.duden.de)

Ось кілька прикладів.

Які слова ви ще не знаєте? Якщо ви знаєте всі слова: я вітаю вас! Напевно, вам варто почати читати блог про те, як вивчити нову мову ...

Nachrede, nachschauen, beabsichtigen, vorhaben, Rücksicht,

Rücksicht nehmen, vorwiegend, ausreden lassen, abstand nehmen,

Vorrang, bevorzugen, nachsichtig, Nachsicht üben

---

Хочете отримати безкоштовне членство в моїй групі на Facebook для вивчення німецької мови? Там ви будете отримувати оновлення про мої статті. І ви можете запитати мене про все, що стосується вивчення німецької мови. https://www.facebook.com/groups/1096640910859372

Якщо ви хочете почути, як я розмовляю українською з німецьким акцентом, будь ласка, прослухайте мій щотижневий підкаст з психології: https://anchor.fm/ukrainianwop

Я психолог (магістр з Гамбургського університету) та викладач мови з Гамбурга / Німеччина. На даний момент я проживаю в Республіці Молдова.

З вересня / жовтня у мене буде одна онлайн-група з вивчення німецької мови, рівно на вісім учасників, і я даватиму пояснення українською. Якщо ви хочете отримати інформацію, як тільки курс відкритий для реєстрації, натисніть тут. Ми не будемо працювати з підручником, як у школі. Ми зосередимось виключно на усуненні ваших помилок і на професійному вираженні.

 

Comments

Popular posts from this blog

Небезпека спрощених курсів німецької мови

Яка різниця між "erhalten", "bekommen" та "kriegen"?

Допоможіть! У мене є два-три дієслова в одному речен