Як ви можете реагувати, якщо хтось образить вас німецькою мовою?

Як ви могли реагувати, коли вас називають ідіотом? 

Наступний прийом особливо добре працює в ситуаціях, коли у вас є людина, яка постійно ображає вас на ледь помітному рівні. Людина може мати нарцисичні схильності і намагатиметься промити вам мізки, вважаючи, що ви поступаєтесь нарцисичній людині.

Що б людина не говорила про вас, ви стверджуєте протилежне.

Приклади (для більшої ясності, не німецькою мовою):

Ти такий ідіот!

Так, ви праві. Я така розумна людина.

Або

У тебе є пам’ять, як у риби.

Так, правильно. У мене чудова пам’ять.

Хочете отримати безкоштовне членство в моїй групі на Facebook для вивчення німецької мови? Там ви будете отримувати оновлення про мої статті. І ви можете запитати мене про все, що стосується вивчення німецької мови. https://www.facebook.com/groups/1096640910859372

Ймовірно, інша людина повторить її чи її образу. Потім ви просто повторюєте вищезазначені речення. Звичайно, інший спочатку посміхнеться, подумавши, що ви не розумієте сказаного.

Чому все -таки це працює?

Інша людина почне виглядати дурною. І маніпуляції стануть очевидними. Спочатку людина думала, що ви проковтнете такі зауваження і з часом їх усвідомити.

Домашнє завдання: Складіть список типових нападів та образ німецькою мовою та підготуйте відповіді, які виражають прямо протилежне.

---

Якщо ви хочете почути, як я розмовляю українською з німецьким акцентом, будь ласка, прослухайте мій щотижневий підкаст з психології: https://anchor.fm/ukrainianwop

Я психолог (магістр з Гамбургського університету) та викладач мови з Гамбурга / Німеччина. На даний момент я проживаю в Республіці Молдова.

З вересня / жовтня у мене буде одна онлайн-група з вивчення німецької мови, рівно на вісім учасників, і я даватиму пояснення українською. Якщо ви хочете отримати інформацію, як тільки курс відкритий для реєстрації, натисніть тут. Ми не будемо працювати з підручником, як у школі. Ми зосередимось виключно на усуненні ваших помилок і на професійному вираженні.

 

Comments

Popular posts from this blog

Небезпека спрощених курсів німецької мови

Яка різниця між "erhalten", "bekommen" та "kriegen"?

Допоможіть! У мене є два-три дієслова в одному речен