Чому б мені не досягти успіху у вивченні німецької мови

Більшість іммігрантів, яких я знаю, відчувають, що вони більше не досягають жодного прогресу – після багатьох років вивчення німецької мови. 

Ось перелік можливих причин.

1. Чи записали ви свої тижневі, місячні та річні цілі щодо того, що саме ви хочете покращити?

2. Чи є у вас список типових помилок?

3. Чи є у вас список усіх граматичних тем, які вам потрібно повторити?

4. Чи документуєте ви свої помилки чи відгуки інших щодо вашої німецької мови?

5. Чи є у вас приклад для наслідування німецької мови; людина, якій ви намагаєтеся наслідувати?

6. Чи є у вас невеликий, але щоденний розпорядок виконання конкретних вправ?

Хочете отримати безкоштовне членство в моїй групі на Facebook для вивчення німецької мови? Там ви будете отримувати оновлення про мої статті. І ви можете запитати мене про все, що стосується вивчення німецької мови. https://www.facebook.com/groups/1096640910859372

7. Чи записуєте ви себе на мобільний телефон, а потім слухаєте власний голос?

8. Чи вивчаєте ви систематично хоча б одне нове слово на день?

9. Чи дозволяєте ви негативним емоціям домінувати у вашому внутрішньому діалозі? «Я недостатньо талановитий. Я ніколи не зможу говорити ідеально».

10. Чи є навколо вас люди, які тягнуть вас вниз, роблячи негативні коментарі, або власними поганими звичками?

Якщо у вас є «невирішені проблеми» з більш ніж п’ятьма пунктами, ви можете знайти докладні інструкції, що робити, в одній з моїх книг. (https://www.thegomethod.org/books/ ) На жаль, вони лише англійською мовою. Однак я буду писати на ці теми також у цьому блозі.

---

Якщо ви хочете почути, як я розмовляю українською з німецьким акцентом, будь ласка, прослухайте мій щотижневий підкаст з психології: https://anchor.fm/ukrainianwop

Я психолог (магістр з Гамбургського університету) та викладач мови з Гамбурга / Німеччина. На даний момент я проживаю в Республіці Молдова.

З вересня / жовтня у мене буде одна онлайн-група з вивчення німецької мови, рівно на вісім учасників, і я даватиму пояснення українською. Якщо ви хочете отримати інформацію, як тільки курс відкритий для реєстрації, натисніть тут. Ми не будемо працювати з підручником, як у школі. Ми зосередимось виключно на усуненні ваших помилок і на професійному вираженні.

 

Comments

Popular posts from this blog

Небезпека спрощених курсів німецької мови

Яка різниця між "erhalten", "bekommen" та "kriegen"?

Допоможіть! У мене є два-три дієслова в одному речен