Ви вивчаєте німецьку мову за допомогою вправ чи зі звичками?

Існує два основних способи вивчення німецької мови: за допомогою вправ або за допомогою звичок.

Більшість людей, яких я знаю, думають, що їм потрібно розв’язувати вправи: із підручника чи з додатка на мобільному телефоні. Основне припущення: чим більше домашнього завдання я буду робити, тим краще я буду говорити.

Їхня стандартна вимога до мене як до вчителя: дайте нам більше вправ! Де ми можемо знайти більше вправ?

Основна проблема полягає в тому, що те, як ми щодня використовуємо мову, не корелює з більшістю цих вправ. У реальному житті: найважливіша мовна навичка – вміти складати слова в речення. Незалежно від того, пишемо ми чи говоримо: очікується, що ми створимо власні повні речення. Вони також мають бути правильними. Але вони також повинні бути гнучкими та адаптованими до конкретної ситуації.

Хочете покращити свою німецьку мову разом зі мною? На жаль, протягом наступних тижнів я не маю можливості прийняти нових учасників курсу. Якщо ви хочете бути в моєму списку очікування, надішліть мені електронний лист на адресу: gerhard.j.ohrband@gmail.com  . Будь ласка, надайте мені інформацію про ваш рівень володіння німецькою мовою, а також про мотивацію вивчення німецької мови. Я надішлю вам пропозицію, як тільки буде можливість.

Тому запам’ятовування цілих діалогів, як це роблять багато людей, або виконання вправ, де вони знаходять «пропущене слово», не є оптимальною підготовкою до спілкування в реальному житті.

Що означає вчитися за допомогою рутини?

Те саме, що й у фітнесі чи в багатьох інших практичних заняттях: у вас є обмежена кількість вправ, які ви повторюєте щодня.

Для вивчення німецької мови це може бути:

• Ви пишете свій особистий щоденник.

• Ви записуєте себе за допомогою диктофона на мобільному телефоні.

• Щодня ви вивчаєте п’ять нових слів.

• Ви слухаєте певний подкаст щодня.

• Ви створюєте щось значуще німецькою: власний блог або подкаст.

На основі того, що ви створюєте щодня, ви аналізуєте свої помилки та практикуєте ці граматичні теми, створюючи багато схожих і правильних речень.

---

Хочете отримати безкоштовне членство в моїй групі на Facebook для вивчення німецької мови? Там ви будете отримувати оновлення про мої статті. І ви можете запитати мене про все, що стосується вивчення німецької мови. https://www.facebook.com/groups/1096640910859372

Якщо ви хочете почути, як я розмовляю українською з німецьким акцентом, будь ласка, прослухайте мій щотижневий підкаст з психології: https://anchor.fm/ukrainianwop

Я психолог (магістр з Гамбургського університету) та викладач мови з Гамбурга / Німеччина. На даний момент я проживаю в Республіці Молдова.

Хочете покращити свою німецьку мову разом зі мною? На жаль, протягом наступних тижнів я не маю можливості прийняти нових учасників курсу. Якщо ви хочете бути в моєму списку очікування, надішліть мені електронний лист на адресу: gerhard.j.ohrband@gmail.com  . Будь ласка, надайте мені інформацію про ваш рівень володіння німецькою мовою, а також про мотивацію вивчення німецької мови. Я надішлю вам пропозицію, як тільки буде можливість.

Comments

Popular posts from this blog

Небезпека спрощених курсів німецької мови

Що є правильним: "der Bonbon" або "das Bonbon"?

Допоможіть! У мене є два-три дієслова в одному речен