Як ви можете підготуватися до іспитів з німецької мови, навіть якщо у вас є занепокоєння?

Більшість з нас відчуває принаймні помірний рівень занепокоєння, коли ми повинні пройти тест. Для деяких це досить виснажливо.

Ось кілька ідей, які, можливо, покращать вашу успішність на тестах з німецької мови.

• Практика до тесту в ситуаціях високого стресу. Більшість з нас хочуть навчатися на тестах в оптимальних умовах: ходять до бібліотеки чи одягають навушники. Зробіть з точністю до навпаки! Навчайтеся в шумному середовищі. Шукайте на Youtube «будівельний шум» або «ефект плачу з немовлятами». Потренуйтеся говорити німецькою, коли ви дуже втомлені або після дуже емоційної ситуації.

Хочете отримати безкоштовне членство в моїй групі на Facebook для вивчення німецької мови? Там ви будете отримувати оновлення про мої статті. І ви можете запитати мене про все, що стосується вивчення німецької мови. https://www.facebook.com/groups/1096640910859372

• Щодня записуйте себе на мобільний телефон.

• Визначте свої слабкі місця. Практикуйте лише ті аспекти, які вас стримують.

• Слухайте найскладніший доступний аудіоматеріал: в ідеалі ток-шоу, де є кілька людей, які швидко говорять і переривають один одного.

• Загалом: зробіть навчальну ситуацію та навчальні матеріали набагато складнішими, ніж фактичний тест.

• Спробуйте зрозуміти суть різних типів вправ і створіть власні міні-тести. Проходьте кожен день один із власних тестів. Приклад: більшість вправ для розмови такі. Вам потрібно прослухати короткий фрагмент (як правило, з інтерв’ю чи ток-шоу). Після цього у вас є 5-10 хвилин, щоб а) узагальнити основні ідеї, б) подумати про плюси та мінуси, в) розповісти іншим, як ця тема пов’язана з вашою власною ситуацією та/або з вашою країною походження. Ви можете легко практикувати це кожен день.

• Розвивайте дисципліну говорити простими, але власними реченнями.

---

Якщо ви хочете почути, як я розмовляю українською з німецьким акцентом, будь ласка, прослухайте мій щотижневий підкаст з психології: https://anchor.fm/ukrainianwop

Я психолог (магістр з Гамбургського університету) та викладач мови з Гамбурга / Німеччина. На даний момент я проживаю в Республіці Молдова.

Хочете покращити свою німецьку мову разом зі мною? На жаль, протягом наступних тижнів я не маю можливості прийняти нових учасників курсу. Якщо ви хочете бути в моєму списку очікування, надішліть мені електронний лист на адресу: gerhard.j.ohrband@gmail.com  . Будь ласка, надайте мені інформацію про ваш рівень володіння німецькою мовою, а також про мотивацію вивчення німецької мови. Я надішлю вам пропозицію, як тільки буде можливість.

Comments

Popular posts from this blog

Небезпека спрощених курсів німецької мови

Що є правильним: "der Bonbon" або "das Bonbon"?

Допоможіть! У мене є два-три дієслова в одному речен