Як підготуватися до співбесіди німецькою мовою?

Інтернет повний пропозицій, як підготуватися до співбесіди. Спробую дати лише ті рекомендації, які багато хто з учасників моїх курсів не знають або не виконують. 

Почнемо з деяких основних елементів.

Після цього я наведу вам приклади «рецептів» для медіаспоживання на дві різні роботи: для лікаря в лікарні та для офіцера поліції (німецька влада активно вербує людей з різних культур).

• Стратегічне планування вашого медіаспоживання.

• Відтворіть співбесіду з другом рідною мовою та запишіть її на відео. Проаналізуйте, які технічні терміни і яку граматику ви використовуєте в цьому ідеальному випадку (це ваша рідна мова).

• Складіть списки з усіма цими спостереженнями і спочатку вчіться відповідно до цих списків. Не повторюйте сторінку за сторінкою всі теми з книги з граматики.

• Уявіть собі етичні дилеми, які можуть виникнути на вашій роботі. Під час багатьох процесів відбору роботи вас можуть попросити пояснити, як би ви впоралися зі складними ситуаціями.

• Навчіться говорити дуже короткими реченнями.

• Вивчіть кілька стандартних речень або виразів, які можна використовувати, щоб підтримувати розмову, наприклад

Wirklich?

Bitte erzählen Sie mir Genaueres.

Fahren Sie bitte fort.

• Потренуйтеся ставити уточнюючі запитання.

Споживання медіа для майбутнього лікаря в лікарні

• Серіали про лікарні та про лікарів загалом

• Університетські лекції на Youtube зі списку тем з вашої конкретної спеціальності

• Youtube-канали приватних лікарень містять різноманітні матеріали спеціально для пацієнтів. Вони також дають уявлення про робочі процедури

• Ток-шоу про медичні дилеми (не лише примусові щеплення)

• Документальні фільми (Пошук «doku» плюс німецьке слово) про медичні проблеми, з якими ви очікуєте зіткнутися на роботі

Медіаспоживання для майбутнього поліцейського

• Класичний німецький серіал про детективів: Tatort, Derrick, Ein Fall für Zwei тощо.

• Реаліті-шоу про злочини (з акторами), а також про судові справи

Хочете отримати безкоштовне членство в моїй групі на Facebook для вивчення німецької мови? Там ви будете отримувати оновлення про мої статті. І ви можете запитати мене про все, що стосується вивчення німецької мови. https://www.facebook.com/groups/1096640910859372

• Реаліті-шоу загалом: навчитися розуміти, як говорять люди різного соціального походження

• Документальні фільми (шукайте «доку») про види злочинів, з якими ви очікуєте зіткнутися

• Ток-шоу з питань правопорядку (наприклад: італійська мафія в Німеччині)

• YouTube відео про бойові мистецтва та самооборону

• YouTube відео про комунікативні навички та соціальну психологію

Ви лікар чи агент поліції? Будь ласка, надішліть мені власні пропозиції.

---

Якщо ви хочете почути, як я розмовляю українською з німецьким акцентом, будь ласка, прослухайте мій щотижневий підкаст з психології: https://anchor.fm/ukrainianwop

Я психолог (магістр з Гамбургського університету) та викладач мови з Гамбурга / Німеччина. На даний момент я проживаю в Республіці Молдова.

Хочете покращити свою німецьку мову разом зі мною? На жаль, протягом наступних тижнів я не маю можливості прийняти нових учасників курсу. Якщо ви хочете бути в моєму списку очікування, надішліть мені електронний лист на адресу: gerhard.j.ohrband@gmail.com  . Будь ласка, надайте мені інформацію про ваш рівень володіння німецькою мовою, а також про мотивацію вивчення німецької мови. Я надішлю вам пропозицію, як тільки буде можливість.

Comments

Popular posts from this blog

Небезпека спрощених курсів німецької мови

Що є правильним: "der Bonbon" або "das Bonbon"?

Допоможіть! У мене є два-три дієслова в одному речен