Чи можете ви вгадати рід запозичених слів німецькою мовою?

Це часте запитання. Багато з нас шукають легкі відповіді. На Youtube ви знайдете багато з них. Проблема в тому, що в німецькому словнику Duden відповідні основні правила включають такі слова, як «тенденція», «часто» та «переважно». Це означає, що буде багато слів, які не відповідають правилам. 

Тому необхідно зробити три кроки:

1. Дізнайтеся всі правила, які можете знайти.

2. Почніть список винятків із цих правил.

3. Складіть список своїх поширених помилок.

Це виглядає складно, але вам просто потрібно розпочати три списки на окремих аркушах паперу (або у вашому додатку). Однак більшість учнів роблять лише перший крок. А потім вони просять більше правил, замість того, щоб робити кроки 2 і 3.

Ось короткий виклад правил Дюдена.

Для англійської мови більшість слів, що складаються з одного складу, є «der».

Der Chat, der Drink, der Sound, der Hit, der Look, der Cut

Англійські слова, що закінчуються на «-ing», зазвичай зустрічаються з «das».

Das Happening, das Standing, das Timing, das Outing

Хочете отримати безкоштовне членство в моїй групі на Facebook для вивчення німецької мови? Там ви будете отримувати оновлення про мої статті. І ви можете запитати мене про все, що стосується вивчення німецької мови. https://www.facebook.com/groups/1096640910859372

Взагалі, слова, як правило, мають рід, який вони мають у своїй мові оригіналу. (Це не дуже корисно для більшості з нас. Наскільки добре ви знаєте латинську чи французьку мову?).

die Contenance (франц. la contenance), der Alligator (спан. el aligátor), das Museum (лат. museum, нейтрум).

Спостерігається тенденція надавати запозиченням рід подібних німецьких слів.

die Power (die Kraft), der Button (der Knopf), die High Society (die vornehme Gesellschaft).

---

Якщо ви хочете почути, як я розмовляю українською з німецьким акцентом, будь ласка, прослухайте мій щотижневий підкаст з психології: https://anchor.fm/ukrainianwop

Я психолог (магістр з Гамбургського університету) та викладач мови з Гамбурга / Німеччина. На даний момент я проживаю в Республіці Молдова.

Хочете покращити свою німецьку мову разом зі мною? На жаль, протягом наступних тижнів я не маю можливості прийняти нових учасників курсу. Якщо ви хочете бути в моєму списку очікування, надішліть мені електронний лист на адресу: gerhard.j.ohrband@gmail.com  . Будь ласка, надайте мені інформацію про ваш рівень володіння німецькою мовою, а також про мотивацію вивчення німецької мови. Я надішлю вам пропозицію, як тільки буде можливість.

 

Comments

Popular posts from this blog

Небезпека спрощених курсів німецької мови

Що є правильним: "der Bonbon" або "das Bonbon"?

Допоможіть! У мене є два-три дієслова в одному речен